10/19/2010

For the Dutchies! Gratis fotoboek

I'll write this post in Dutch because this does not apply to people of other countries.

Via de website Neboweb kun je in de maand oktober (beetje laat, maar het kan nog!) een gratis fotoboekje bestellen, het formaat is 14x13 en het telt maximaal 26 pagina's. Normaal kost het €9,95 en nu is het dus helemaal gratis, er zitten ook geen verzendkosten aan verbonden! Vul bij de actiecode grfotoboek1010 in.
Ik ga hem zeker weten binnenkort bestellen, jullie?

2 opmerkingen:

  1. Hoihoi, ik heb mij dus ook zo'n fotoboekje even gemaakt hehe. Maar waar moet je in góds-naam die actiecode invullen, ik kan het nergens vinden! Zal wel weer zo zijn dat er een of ander klein dingetje aan vast hangt waardoor het uiteindelijk toch niet gratis is, of niet?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En heb je hem al besteld? Misschien ga ik het ook wel even proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails