10/18/2010

Question & Answer

A long time ago I saw a post about a 'Q&A' on Maykes blog.
I asked her if I may do that too and she accepted it.
So let me explain what is Q&A. Q&A means 'Question & Answer'. So it's up to you to ask questions to me and when there are enough questions I'll answer them in a new post! You can ask whatever you want, weird questions, unusual questions, the most normal question, it doesn't matter!
So, what are you waiting for, burn up!


Still a bit of a summer feeling...

4 opmerkingen:

  1. ik heb wel een aantal vraagjes!
    - hoeveel camera's heb je eigenlijk? best veel toch? ben wel benieuwd!
    - hoe kwam je op het idee om een blog te maken?
    - waar haal je je inspiratie vandaan?
    - wat is je favoriete sprookje (haha die stelde iemand aan mij, en ik vond 't echt een leuke vraag!)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een mooie foto, en wat mis ik de zomer :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff ik ontdek nú pas dat je een blog hebt.. Maar wel heel leuk hihi, ik heb je volgens mij zelfs op hyves haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vraagje:
    Wat wil je later gaan doen (van beroep of zo). Ga je de creatieve kant op of eerder een gewone job?

    (nu ja, das een vraag die ik mezelf al een lange tijd stel!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails