5/11/2010

Lookbook

Lookbook is fantastisch, ik kijk er dan ook regelmatig op. Heel veel looks inspireren mij, ook doe ik hier foto ideetjes van op. Ik heb zelf (nog) geen Lookbook, maar de site opzich is al heel leuk. Soms zijn outfits heel gewaagd, en passen alleen maar bij zulke meisjes, maar ze zijn wel heel leuk om foto's mee te maken!
Er zijn ook jongens actief op Lookbook, dit vind ik een leuke foto. Such a cute boy!

Ik hou van dromerige kleding, zoals wit, bloemen etcetera (denk aan Garden Collection H&M), maar ook van stoer (denim, lether, U.S.A.) en vintage.
Zie hier een aantal van mijn favorieten.




1 opmerking:

  1. Als je niemand hebt die je uit kan/wil nodigen,
    moet je je emailadres maar even geven,
    dan doe ik het wel :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails